Co zrobić gdy portfel nie może się zsynchronizować


W takich przypadkach baza danych Twojego portfela może być uszkodzona.

Spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Wyłącz chia i wszystkie procesy chia, sprawdź menedżera zadań (Ctr+ALt+Del), aby zobaczyć, czy wszystkie procesy chiasą wyłączone. Pamiętaj, że spowoduje to anulowanie działek, więc bądź ostrożny;
  • Zrestartuj komputer;
  • Przejdź do katalogu „C:\Users\profil\.chia\mainnet\wallet\db folder” i usuń go;
  • Uruchom chia ponownie

Jeżeli nie pomogło, przygotuj swoje 24 zwroty mnemoniczne:

  • Wyłącz chia i wszystkie procesy chia, sprawdź menedżera zadań (Ctr+ALt+Del), aby zobaczyć, czy wszystkie procesy chia są wyłączone. Pamiętaj, że spowoduje to anulowanie działek, więc bądź ostrożny;
  • Odinstaluj klienta chia z poziomu warstwy Windows/Aplikacje/Chia -> Odinstaluj;
  • Zrestartuj komputer;
  • Przejdź do katalogu „C:\Users\profil\.chia” i usuń go;
  • Zainstaluj Chia ponownie i przywróć portfel za pomocą 24 zwrotów

Jeżeli nie pomogło, UPnP?:

UPnP to opcjonalne ustawienie, które umożliwia użytkownikom otwieranie portu w routerze i tym samym innym węzłom na łączenie się z nimi. Nie jest i nie powinno być to wymagane, ponieważ twój węzeł może nadal nawiązywać połączenia wychodzące bez UPnP.

W przypadku niektórych routerów UPnP jest włączany automatycznie, ale w przypadku innych może być konieczne przejście do ustawień routera i ręczne włączenie UPnP. Czasami konieczne jest również ponowne uruchomienie routera.

Inną opcją jest przekierowanie portów, w którym nakazujesz routerowi / NAT, aby przekazywał żądania na port 8444 lub 58444 dla sieci testowej do twojego komputera.


źródło: https://github.com/Chia-Network/chia-blockchain


Reklamy